2013. február 25., hétfő

elf baked termékek

Rendeltem megint pár terméket az elf webshopból, ez a fránya ingyen szállítás, hiába próbálok ellenállni, mindig kifog rajtam.
Első körben a baked vonalból rendlet termékeket szeretném nektek megmutatni. Mindenképp szerettem volna kipróbálni egy pirosítót és egy szemhéjpúdert is. Sajnos a honlapon található képek nem túl megbízhatóak így jó pár videót megnéztem és rengeteg véleményt olvastam végig, hogy mégis melyik színeket válasszam. Végül nem bántam meg a döntést, szerintem két gyönyörű színt sikerült rendelni.

 
Név: e.l.f. Studio Baked Blush - Passion Pink
Ár: 3$

Kezdjük a pirosítóval. A csomagolása nagyon tetszik, elegéns és egyszerű, domboró, felpattintható tetővel. Könnyen nyitható, de biztosan zár. Mennyisége 6g, ami igen szép adag, nem kell aggódnom, hogy hamar elfogy.















Mikor megjött kicsit aggódtam, hogy nem lesz-e túl rózsaszín. Remélem a képeken is jól látszik, hogy a pirosítóban élénk rózsaszín részek keverednek egy természetes barna színnel. De szerencsére nem túl erős a végeredmény, engem meggyőzött. Mivel ezek a termékek selymes csillogással rendelkeznek ezért nem mondhatom, hogy teljesen természetes a hatás, de nem áll messze tőle. Ha csak keveset viszek fel belőle a csillogás még nem látható annyira, de úgy is szép eredmény érhető el.
A tartósságával elégedett vagyok, 8 órán át simán a helyén marad mindenféle fixáló nélkül.

Név: e.l.f. Studio Baked Eyeshadow - Enchanted
Ár: 3$

A szemhéjpúdert a bűbájos névvel illették, ami szerintem találó is. A csomagálása dettó ugyanaz mint a pirosítónak, a mérete egy kicsivel kissebb. A mennyiség ebben az esetben 3,5g ami megint csak elég lesz egy jó ideig.

A színe nagyon érdekes és egyedi nem tudnám pontosan megfogalmani, nekem ez egy nagyon szép pezsgőszín egy kis aranyos beütéssel. Ugyanúgy mint a pirosítónak ennek is selyemfénye van, mese szép.  A tartósságáról még nem tudok nyilatkozni, de sajna nekem szemhéjalapozóval sem tart semmi négy óránál tovább, így valószínű ezzel is csak ezt tudom majd elérni.

A pirosítóról és a szemhéjpúderről is elmondható, hogy nem a legjobban pigmentált termékek, de ez általában az elf-re jellemző. Ettől függetlenül nekem megfelel, tökéletesen építhető és így talán még több árnyalat érhető el vele. Még nem mondhatom, hogy a kedvencek közé tartoznak, mivel csak pár napja vannak meg, de jó esélyük van rá, hogy bekerüljenek a sorba. És persze már ki is van szemelve pár másik árnyalat ami a következő alkalommal rendelek.

Megint elégedett vagyok ezekkel a zsákmányokkal. Ezért az árért ez igazán megéri, de csekkoltam az otthoni, netről elérhető elf termékek árát, hát azt az összeget már nem biztos, hogy kiadnám értük, pláne nem ha a szállítás is rájön.

Nektek hogy tetszik? Van hasonló baked terméketek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése