2013. február 4., hétfő

elf haul

A Mua 50.000-es akciójáról sajnos lecsúsztam. Kitűztem magam elé  egy célt, amit ha sikerül megvalósítani akkor "megérdemlem" a Mua rendelést, de sajnos nem jött össze.

Na de persze én sem jártam rosszul, amíg otthon mindenkit a Mua akció tartott lázban, addig az elf  is tartott egy kis kiárusítást a termékeiből ingyen szállítással, amit már tényleg nem tudtam megállni.



Az én gyengém az ingyen házhozszállítás. Mikor a kedvenc márkáimnál meglátok egy ilyen akciót, még ha a termékek maguk nem is kedvezményesek, azonnal adom is le a rendelést. Mivel ezt az árat akkor is kifizetném, ha a boltban válogatnám össze a dolgokat, és persze itt még meg van az a kényelem is, hogy a kanapén ücsörögve, forró csokit iszogatva olvasgathatom végig a kiszemelt szépségek értékeléseit. Ráadásul az elf sajnos pont egy olyan márka, hogy nem lehet olyan boltot találni ami az összes termékét forgalmazná, így ebből a szempontból is érdemes lecsapni ezekre az akciókra.
Szóval nem is tettem másként összeválogattam a kedvenceket és a posta hozta, ingyen.


Rendeltem három ecsetet, egy pirosítót, egy szemhéjfestéket és egy body shimmert. Amivel maximálisan elégedett vagyok azok az ecsetek. Az elf ecsetek rendkívül megérik az árukat. A fehér széria minden darabja mindössze 1$-ba, a fekete széria darabajai pedig 3$-ba kerülnek. Mindkét szériából eddig egy - egy darabom volt és a fekete nekem jobban bevált ezért gondoltam úgy, hogy hajlandó vagyok érte kiadni kicsit többet.




Neve: e.l.f. Studio Angled Blush Brush
Ára: 3$

Bár a csomag nem rég érkezett meg, ez  a ferde fejű ecset már most az egyik kedvencem lett. A fogása nagyon kényelmes, az ecsetfej igazán puha, könnyű vele dolgozni. Tökéletes pirosítókhoz, highlighterhez, kontúrozáshoz. Erről tényleg csak jó dolgokat tudok írni.  



Neve: e.l.f. Studio Concealer Brush
Ára: 3$

A következő ecset amit ebből a szériából rendeltem a concealer ecset. Van már egy fehér elf concealer ecsetem, de az igazat megvallva az inkább megfelelő rúzst felvinni. Az ecsetfej nagyon kemény és kicsi, kellemetlen az arcon az érzékeny területeket, mint például a szem alatti részeket, ezzel a durva ecsettel eldolgozni. Viszont erről a feketéről sok jót olvastam és a honlapon az értékelése is igen jó, így mindenképp ki szerettem volna próbálni és szerencsére beváltotta a hozzá fűzött reményeket. Könnyű vele dolgozni és ahogy az előzőnek, ennek is nagyon kényelmes a fogása. Szerintem amint lesz rá alkalmam, esetleg egy újabb ingyen szállításos akció, be fogok még szerezni pár ecsetet tőlük.



Neve: e.l.f. Essential Defining Eye Brush
Ára: 1$

A következő ecset egy egyszerű szemhéj ecset az 1$-os vonalból. Ezzel nem vagyok teljesen elégedett, kicsit ritkásnak érzem, így nehéz vele dolgozni. Valószínű kontúr ecsetnek fogom használni, annak talán jobban megfelel.



Név: e.l.f. Essential Glitter Eyeshadow - Angel
Ár: 2$

A választott szemhéjfesték az elbűvölő Angel nevvel rendelkezik, de sajnos a termék maga nem oly elbűvölő mint a neve. Bár a képeken nem látszik de olyan nagyok benne a csillámszemcsék, hogy már kissé zavaróak. A másik problémám, hogy eléggé porzik, így kicsit megnehezíti a felvitelt és primerrel sem igazán tartós. Na meg persze az illata, hát az nem túl megnyerő. Nem is tudom mihez tudnám hasonlítani, de nekem először a takarítószerek jutnak eszembe róla.



Név: e.l.f. Studio Blush - Tickled Pink
Ár: 3$

Ennek a  pirosítónak igazán örülök, persze itt is találtam hibát, de nincs igazán nagy problémám vele. Gyönyörű színe van, az én bőrszínemhez épp megfelelő. Ami kicsit zavaró, hogy sajnos nem eléggé pigmentált, így sokat kell felvinni, hogy elérjük a megfelelő hatást, viszont ettől el tudok teninteni olyan szép fényt ad az arcnak. Szerintem sokat fogom használni a jövőben.



Név: e.l.f. Studio Body Shimmer - Mystic Moonlight
Ár: 3$

Ez a termék volt ami talán a legjobban érdekelt. Olvastam róla hideget és meleget is. Ugye ő eredetileg egy body shimmer. Méreteit tekintve nagyjából akkora mint a kis kiszerelésű, utazáshoz tökéletes izzadásgátló stiftek és úgy is működik. Tényleg szép csillogást ad, bár szerintem én nem body shimmerként fogom használni. Kipróbáltam mint highlightert és igazán meggyőző volt, így a továbbiakban valószínű ezt a szerepet fogja betölteni. Sajnos a szaga pont ugyanolyan mint a szemhéjfestéknek ezért valószínű nem lesz a kedvencem.  


Nagy átlagban elégedett vagyok az elf termékekkel. Az igazat megvallva ennyi pénzért elég jó termékeket kapunk, bár a következő rendelésnél valószínű csak a Studio termékek közül válogatok.



Nektek milyen elf termékeitek vannak? Miket lenne még érdemes kipróbálnom?



2 megjegyzés:

  1. A defining eye brush nekem is megvan és szeretem, bár lehetne egy picit tömöttebb is, de ennyiért így sem rossz :)
    A stipple brusht is szeretem, bár az sem tömött eléggé.
    2 kedvenc: a healthy glow bronzosító és a stiftes highlighter (annyira jó citromos illata van)

    Nagyon tetszik a studio pirosító. :) Csillámos amúgy?


    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A stiftes highlighter nekem is megvan, én is nagyon szeretem az illatát. :)
      Ez a fajta pirosító nem csillámos, de ebből a vonalból van még egy, tervezek is róluk egy bejegyzést.

      Törlés