2013. február 18., hétfő

my first Birchbox

Pár napja megérkezett az első Birchboxom. Mióta figyelem a helyi blogokat és vlogokat szerettem volna én is kezeim közé kaparintani ezeket az aranyos kis dobozkákat tele finomságokkal. Sajnos nem mondhatom, hogy teljes volt az örömöm, adok magamnak még egy hónapot és még egy dobozkát, hátha az eloszlatja a kételyeket.
A doboz maga elbűvölő, nagyon tetszik, igazi csajos rózsaszín a külső csomagolás, amiben natúr színű dobozka található abban pedig a termékek. Mikor kibontod a dobozt egy rózsaszín papír következik és a kártya ami leírja mit is találsz majd az ehavi Birchboxodban. Az én csomagom 4+1 terméket tartalmazott, 4 szépségápolási termék és egy "jutalom falat".
Aminek igazán örültem a dobozban és ami legnagyobb csalódást okozta, nem a termék miatt mivel azt ki sem próbálhattam, az a Dr. Jart+ BB krémje volt. Régóta szemezek vele, de sose vitt rá a lélek, hogy kiadjak érte ennyi pénzt, ezért igazán jól jött (volna) ez a minta. Egyből neki is ugrottam, hogy csak egy icike-picike mintát vegyek, mégis mire számítsak. Hiába nyomkodtam az aprócska tégelyt nem jött semmi, jópár másodperc próbálkozás után kiköhögött egy cseppet és ennyi, még swatchra sem futotta. Szóval hiába vágytam rá annyira, ez most nem jött össze.

Egy másik termék ami nagyon tetszik a The Balm-tól a Hot Mama! nevet viselő pirosító. Eddig még nem találkoztam ezzel a márkával, de eddig nyerő nálam. A csomagolását egyszerűen  imádom. Egy édes aprócska kinyitható dobozka ami mágnessel záródik. Az árnyalat nagyon tetszik és épp annyira csillogó amennyire kell , tökéletes lesz tavaszra. Már alig várom, hogy kipróbáljam.

Az illatról sem feletkeztek meg, Jucy Couture-től a Couture La La illatmintát kaptam. Ezt is sikerült eltalálniuk. Ez a parfüm nekem az igazi tavaszi hangulatot idézi, mandarin, ribizli, liliom és narancs virág illata keveredik, csupa üde és kellemes illat.
Még nincs tavaszi parfümöm, lehet hogy most sikerült behálózniuk egyre, de azért alszom még rá párat.

Kaptam még egy, a szépségápolás témába tartozó terméket, ez pedig a TIGI cégtől a Catwalk nevű hajtőemelő. Nagy csodát nem vártam a terméktől, mivel nekem hát középig érő hajam van, és még a legerősebb hajlakkot is egy óra alatt kirúgja magából, de persze lehet próbálkozni. Végül a várakozásoknak megfelelően teljesített, nem tett csodát, de isteni illata van. Ha másért nem, az illata miatt biztos elő fogom még venni.


És a végén a meglepi, egy falat jól megérdemelt csoki. Alig bírtam megállni, hogy fel ne feljam egyből mikor kibontottam a csomagot. A tölteléke karamellás!, a kedvencem, valahogy engem nem hódítottak meg a gyümölcsös csokik, fagyik és egyéb édességek. Az én kedvenceim a mogyorós, mandulás, kávés, csokis és persze a karamellás. Szóval ez is nyert.

Mindent egybevetve szerintem jól jártam, 5-ből 3 termék teli találat. Kíváncsian várom a következő havit. Amivel igazán le tudnának venni a lábamról, és láttam, hogy néha becsúszik az is egy két csomagba, a Travalo parfümszórója, ki tudja, hátha szerencsém lesz.

Nektek melyik termék tetszik a legjobban?

2 megjegyzés:

  1. Ezt hogy,mennyiért lehet beszerezni?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem vagyok biztos benne, hogy otthon beszerezheto-e, itt $10-ert lehet ra elofizetni.

      Törlés