2013. március 28., csütörtök

elf lip balm




Név: e.l.f. Studio Lip Balm SPF 15
Ár: $3

Ma is egy kis elf bejegyzéssel készültem, méghozzá az elf lip balmjaival. A beszerezhető 6 színből nekem 2 van meg, nude és a pink. Én megint csak elégedett vagyok velük, mikor nincs kedvem rúzsozni, de valami színt szeretnék az ajkaimra ezek tökéletes megoldások.
Csomagolását tekintve a studio vonal egyszerű, fekete borítását kapta egy vékony színes csíkkal a közepén ami mutatja melyik árnyalat van is kezünkben.
Állaga finom, krémes, könnyen kenhető. Mint a Carmex ajakbalzsamjai ez is mentolos, bizsergető krém. Elvileg ez a mentol serkenti a vérkeringést az ajkakban és teltebbnek, élénkebbnek tűnnek tőle, na a bizsergésen kívül én semmit nem tapasztaltam.
 A jobb oldali képen látszik mikor először felrakom kicsit fényes hatása van, majd ez pár perc múlva eltűnik és egy szép matt szín marad utána, ez látható a bal oldalon.
A szín megjelölése a csomagoláson szerintem nagyon élethű, pont azt kapjuk ami fel van tűntetve. És szeritnem az ajkakon is nagyon szép színt adnak. Mivel ajakbalzsam, nem túl tartós, de nem is célja.
Szerintem mindenképp be fogom szerezni még legalább a barackos árnyalatot és nagyon gondolkodom a rose-on is. Ezeken kívül még egy szilva és egy teljesen áttetsző van forgalomban. És persze próbálok mindenből fényvédővel ellátottat beszerezni, így ez külön plusz.
Nektek mi a kedvenc ajakbalzsamotok, mit szoktatok használni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése