2013. március 18., hétfő

elf studio pirosítók

Gondolom már rájöttetek, hogy igen csak beleszerettem az elf termékeibe, nagyjából minden második bejegyzés ezzel a márkával kapcsolatos, tényleg úgy gondolom, hogy jó minőséget kapunk megfizethető áron. Jó pár terméket már be is mutattam nektek, amiket magaménak tudhatok az elf-től, ma megint előveszek pár pirosítót, a baked vonalon már túl vagyunk, úgyhogy jöjjenek a egyszerű studio pirosítók.


Név: e.l.f. Studio Blush - Tickled Pink
Ár: $3

Nagyon szeretem ezt a kis pink pirosítót, nagyon szép természetes szín. Hallottam már, hogy ezek között is vannak fényesesek, nekem csak matt árnyalatok vannak meg. Annak ellenére, hogy a neve alapján egy rózsaszínes árnayalatról van szó ez nem igazán látszik rajta és végeredményként egy nagyon szép púderszínt kapunk. Az egyetlen hátránya, hogy nem túl pigmentált, így többször kell felvinni, hogy lássunk az eredményt. Ennek ellenére egy cseppet sem bántam meg, hogy megvettem,  tökéletes lesz tavaszra egy természetes sminkhez. Viszont nyáron mikor lesz egy kis színem úgy gondolom kicsit kevés lesz.

Név: e.l.f. Studio Blush - Mellow Mauve
Ár: $3

Ez egy jóval sötétebb szín mint az előző, neve alapján egy mályvás árnyalatról van szó. Az a fura az elf termékekben, hogy a pigemtáltságuk nagyon eltérő, míg az előző pirosító nem volt a toppon, addig ez igencsak ott van. Egész picit teszek az ecsetre és az is bőven elég. Ez is marad a természetes színek között, de inkább a barnásabb oldalon. Remek pirosító volt az őszi és téli hónapokra.
Illata egyiknek sincs, így tökéletes választás azoknak akik érzékenyek az illatosított termékekre. Állagát tekintve teljesen hagyományos kompakt pirosítók, talán kicsit porolósabb mint az egyéb márkák amiket használok, de nem vészes.

A végére pedig két-két minta, a képek jobb oldalán látható a Tickled Pink, bal oldalán pedig a Mellow Mauve. A jobb oldali képen árnyékban láthatóak, a bal oldali képen pedig fényben. Szerintem nagyon szépek, én nagyon meg vagyok velük elégedve, nehéz jó matt pirosítókat találni, örülök, hogy kettőt is találtam.


Hogy tetszenek a pirosítók? Esetleg van olyan elf termék amiről szeretnétek látni bemutatót?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése