2013. március 4., hétfő

februári kedvencek

Mára összegyűjtöttem jópár dolgot amit februárban sokat használtam vagy esetleg olvastam, láttam és úgy gondolom, hogy érdemes megosztanom veletek is. Nem is akarom az időt húzni, kezdjünk is bele!

Kedvenc krém

Februárban fogyott el az egyik kedvenc krémem, ez volt a második adag ebből a hidratálóból és egyszerűen imádtam. Ez a csodakrém pedig az Avon Planet Spa  vonalából a Japán szaké és rizs selymes arcszérum volt. Többnyire reggel vagy nap közben használtam, mert nagyon gyorsan felszívódott és remekül felfrissítette a bőröm. Este más hidratálót használok, hogy minden szükséges táplálást megkapjon a bőröm. Talán a 20-as éveink elején még magában is megteszi, de attól én sajna már messze járok. Biztos vagyok benne, hogy amint lehet beszerzek egy újabb üveggel belőle.


 

Kedvenc sminktermék

Még a télen vásároltam magamnak, ráadásuk leárazva találtam rá erre az Alverde pirosítóra. A dobozkán   külön név nem szerepel, csak a következő kis felirat: Alverde csillogó arcpirosító makadámia olajjal. A végeredmény tényleg nagyon szép, természetes bronzos csillogást ad a bőrnek és télen én pont ezeket a meleg árnyalatokat szeretem, szóval nagy kedvenc lett. Az illata minden alkalommal elvarázsol mikor előveszem. Nem tudom ti hogy vagytok ezzel, de én minden terméket, minden használat előtt megszaglásznom, tudom... már kicsit beteges.

Kedvenc könyv

A könyv amit be szeretnék mutatni, és biztos vagyok benne, hogy sokan már ismeritek is, Frei Tamás A bankár című kalandregénye. Aki anno szerette a riportjait az biztosan szeretni fogja a regényeit is. Nekem mindig az volt a problémám vele, hogy eléggé el tud veszni a részletekben, ez a könyvre is igaz, de ettől függetlenül nem tudtam letenni. Előttem párom és tesóm is elolvasta és mind a kettejüknek az volt a problémája, hogy lassan indul be a cselekmény, én ezt nem éreztem olyan vészesnek, nekem inkább, a már említett, túl aprólékos háttérinformációkkal volt a problémám. Mindettől eltekintve a könyv lebilincselő, jópárszor majdnem fenn maradtam a metrón, mert nem bírtam letenni. És végül egy kis ízelítő a könyvből:

Jamaicán a rendőrségi terepjárók már dübörögnek, hogy kézre kerítsék a Magyarországról óriási vagyont "kimenekítő" és a távoli karibi szigeten bujkáló, korrupt pesti bankárt. Az Országos Jelzáloghitelbank elnökének privát gépén irtózatos erejű pokolgépet rejtettek el, és csupán percek kérdése, hogy Magyarország egyik legbefolyásosabb milliárdosát a feleségével együtt a levegőbe repítsék. André, a leszerelt légiós és szerelme, Adrienn e pillanatban fordul rá a genovai főutcára, de a rövid mézesheteknek egy orosz bérgyilkos vet véget, aki már a nyomukban liheg. A Megmentőből megismert André sorsdöntő válaszút elé kerül; cserbenhagyja Adriennt, amint korábbi élete megkísérti? Megtalálja a bankárt, akinek kapzsi mohósága Magyarországot végveszélybe sodorja? És mindezek után vajon visszatalál önmagához, vagy a dühödt bosszú olyan helyekre hajtja, ahonnan már nincs visszaút? Frei Tamás első regénye, A Megmentő, hónapokig vezette a hazai sikerlistákat. A "konspirációs akcióthriller" meghonosítójaként Frei Tamás második sikerkönyvében ismét az "itt és most"-ot tárja fel olvasóinak, torokszorító izgalmak közepette. Fordulatos érzelmi hullámvasúton repít minket az amerikai ultragazdagok csillogó villáitól az Everglades bűzös mocsaráig, a lélektelen emberrablók világvégi rejtekhelyétől a tőzsdecápák konspirációinak fehér abroszos asztaláig, a politika és bűnözés, a bosszú és leszámolás, a hatalmi és szerelmi játszmák terepére, aminek értő és érző ismerője, és amelynek a világa, egy államcsőd árnyékában, sokkal közelebb van a mai Magyarországhoz, mint gondolnánk…  

Kedvenc film

A következő dolog a kedvencek sorából egy számomra rettentő érdekes film, amivel nem tudom hogy nem futottam még össze, mivel egy 2007-es filmról van szó.
Mikor lemegyek futni a ház konditermében szinte mindig az MTV adását nézem és sose hittem volna, hogy valaha értelmes, elgondolkodtató műsort fogok ott látni, ezzel nem az MTV-et akarom leszólni, egyszerűen nem az én stílusom, de pont ezért szeretem futás közben nézni, mert kikapcsolja az agyam és jót mosolygok a műsorokon. Na de egyik nap mikor kikerestem a csatornát Hilary Swank jelent meg a képernyőn, hirtelen nem is tudtam hova tenni a dolgot, mivel neki csak komoly és igen elgondolkodtató filmjeit ismerem, gondoltam miért ne, nézzük miről van szó. A film címe Saját szavak (Freedom Writers) és életem leghosszabb futását produkálta, mivel nem akartam lemaradni egy percről sem. A film egy igaz történeten alapul és egy amerikai iskolában játszódik. Az alapja a már sokszor feldolgozott történet, egy tanárnő bekerül egy nehéz sorsú gyerekekből álló osztályba és a film végére sikerül neki rendbe szedni a tanulók zilált életét. Hilary Swank sosem tartozott a kedvenc színésznőim közé, de ebben a filmben nekem nagyon tetszett. És itt is egy kis rövid ízelítő:

Erin Gruwell 23 éves, ambíciózus kezdő tanárnő. Első munkája az egyik leghírhedtebb kaliforniai középiskolába szólítja, ahol egy "taníthatatlannak" bélyegzett osztályt bíznak rá. Ennek ellenére ő bízik benne, hogy ki tudja hozni a legjobbat a tanítványaiból. Törekvéseit, nem meglepő módon, értetlenség és ellenséges érzelmek fogadják, de félelmet nem ismerő eltökéltsége segít neki abban, hogy megtalálja a közös hangot az osztállyal. Amikor a Holocaust irodalmáról beszél a srácoknak, megdöbbenve veszi tudomásul, hogy a többség még csak nem is hallott a több mint fél évszázaddal ezelőtti tragikus eseményekről. Előadásai pedig a történelemnek erről a borzalmas időszakáról végre felnyitják tanulói szemét. Az erőszakról, igazságtalanságról és intoleranciáról szóló történetei segítenek nekik meglátni a párhuzamokat saját életükkel, és arra ösztönzik őket, hogy megpróbáljanak kiutat találni nyomorúságos környezetükből. Erin arra bíztatja a srácokat, hogy kezdjék el papírra vetni a saját élményeiket. Az osztály tagjai így a félelmetes vallomásaik segítségével addig elképzelhetetlen mértékű önbecsülésre tesznek szert. A fiatal tanárnő áldozatos munkája végül meghozza gyümölcsét: mind a százötvenen elhatározzák, hogy a suli elvégzése után egyetemen vagy főiskolán folytatják tovább tanulmányaikat...
Port

Ennyi lett volna kedvencek összefoglalása erre a hónapra, remélem tetszett nektek is.

Follow my blog with Bloglovin

Ha esetleg van olyan könyv vagy film amit nagyon szerettek, szívesen várok javaslatokat miket olvassak, nézzek, próbáljak ki ebben a hónapban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése