2013. március 13., szerda

márciusi birchbox




Ma meghozta a posta az ehavi csomagomat telis tele érdekességekkel. A csomagolása ugyanaz mint a múlt havié, kifejezetten szeretem ezeket a dobozokat, tökéletes méret a sminkes apróságaim rendszerezésére.
Ez még csak a második hónapom, de szerintem még jó ideig az előfizetőik között tudhatnak majd. Szeretem ezekben az előfizetői dobozkákban, hogy olyan terékeket is kézhez kapok amiket amúgy nem vennék meg, így kipróbálhatok új dolgokat és kicsit kibújok a komfortzónámból.

Az első dolog amit kiszúrtam az a benefit termék volt. Sokat hallottam már erről a márkáról, de még semmim sincs tőlük, elsősorban azért mert szeretek a megfizethető termékek közül vásárolni, és akárhonnan nézem a benefit nem tartozik közéjük. De ki tudja, lehet hogy eljön még az idő mikor én is beszerzem őket.
Név: Benefit Cosmetics - Benetint
Ár: $29 (teljes méret 0.4 US fl oz ~ 11,8 ml) 
 Mikor először megláttam komoly fejtörést okozott, hogy pontosan mi is ez, aztán mikor kinyitottam a dobozt, és az útmutató segített rajtam. A leírás alapján a szájra és az arcra lehet pirsítóként használni. Nekem elég furcsa, bár én még a krém pirosítókhoz sem szoktam hozzá, hát még az ilyen teljesen folyékonyhoz.
A jobb oldali képen két rétegben felkenve, a baloldalin pedig eldolgozva látszik.   
Még kell vele kísérleteznem, hogy is kell ezt jól használni, egyelőre engem csak valami alergiás bőrreakcióra emlékeztet. Ha a későbbiekben benefit termékeket vennék, biztos nem ezzel kezdeném.
Név: Twistband - Headband
Ár: $19 (6 db)
Ennek a hajpántnak örültem, hogy bekerült a dobozomba mert már nagyon sokat hallottam róla, hogy mekkora szuper dolog de soha az életben nem lettem volna hajlandó ennyi pénzt kiadni egy hajpántért. Az igazat megvallva még most sem értem mire a felhajtás, ez egy egyszerű gumiszalag a végén megcsomózva, szerintem 1 dollárból kb 5-öt meg lehet csinálni.
Név: Madewell for Birchbox - Emery Board
Ár: $5
Sok hozzáfűznivalóm nincs, jó minőségű körömreszelő mindig jól jön.
Név: Stella Cadente - Miss Me Discrete?
Ár: $69 (teljes méret 50 ml)
Ebből a dobozból ez az egy temék ami nagyon nem tetszik. Ez az illat nekem nagyon púderes, a nagymamám szekrénye jut eszembe amit a régi oda rejtett szappanokkal próbált frissen tartani, természetesen az összes ruhájának erős szappan szaga lett.
Szégyen vagy sem, soha életemben nem vettem még brotválkozó krémet magamnak. Egyszerűen nem éreztem szükségét, szerencsére nincs érzékeny bőröm, így meg sem érzi a borotválást. Én inkább a borotvára fektetem a hangsúlyt, az legyen éles, ezért azt elég sűrűn cserélem. Persze ki fogom próbálni, lehet hogy most jön el az áttörés és soha többé nem tudok majd nélküle élni.
Név: Whish - Shave Crave Shaving Cream
Ár: $20 (teljes méret 150 ml)
Az utolsó termék a dobozban egy arcápoló krém volt. Még sosem hallottam róla, biztos teszek egy próbát vele, tetszik, hogy nem egy darab zacsós mintát küldtek, mert az ugye semmire sem elég, hanem négyet, így talán jobban lehet majd érezni a hatásást. Az ára nem rossz, ha beválik ez a kis minta lehet legközelebb kipróbálom teljes kiadásban.
Név: Elizabeth Arden - Eight Hour Cream Skin Protectant
Ár: $19.50 (teljes méret 1.7 oz ~ 50,2 ml)
No ennyi lett volna, én meg vagyok elégedve a márciusi csomaggal, számomra sok újdonság volt benne. Kíváncsian várom a következőt.
Hogy tetszettek a termékek, mit gondoltok róluk?


2 megjegyzés:

  1. Ezt hol lehet rendelni? Magyarországra is küldenek?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én Amerikában élek, itt rendeltem meg, úgy tudom Magyarországra nem szállítanak. :(
      Azt hiszem ami a legjobban hasonlít hozzá otthon az a Pixibox.

      Törlés