2013. március 8., péntek

NYC haul

A hétvégére egy kis NYC hault hoztam. Bár megfogadtam, hogy nem veszek most egy jó ideig újabb sminkes dolgokat, hiszen így is bőven el vagyok látva mindennel, de mikor jó minőségű és megfizethető termékek még le is vannak árazva ... hát nem bírok elmenni mellettük. Szóval így esett az eset, hogy a kosaramban landolt pár NYC szehéjpúder trio és körömlakk.

Név: NYC HD Color Trio Eyeshadow - 781 Long Beach Sands
Ár: $1.99 (Akciósan)
Név: NYC HD Color Trio Eyeshadow - 783 Oh Soho Sweet
Ár: $1.99 (Akciósan)
Mind a kettő elég natúr összeállítás, hozzám ezek állnak közelebb. A csomagolása egyszerű, a textúrája igazán megnyerő, legalábbis nekem nagyon tetszik mikor valami kis plusszal vizuálisan is feldobják a termékeket, akár egy kis szöveggel vagy mintával. A pigmentáltsága elég jó. Ami viszont nekem elég furcsa volt, hogy melyik részét mire ajánlják. A legfelső szín ugye a highligter, eddig még ok, majd a középső színt ajánlják a mozgó szemhéjra és a legalsót pedig kontúrozásra. A képen, amit ehhez segédletként mellékeltek természetesen a színek felosztása ennek megfelelő, így a sötétebb szín került legalúlra. Szerintem ez, hogy két helyen két különböző dolgot mondanak elég zavarba ejtő lehet, ha valaki esetleg most tanulja ezeket. Ettől az apróságtól eltekintve elégedett vagyok velük.

Név: NYC Expert Last Nail Polish - 175 Lingering Lingerie (rózsaszín)
Név: NYC Expert Last Nail Polish - 215 Late Night Latte (natúr)
Ár: $1.59 (Akciósan)

Már említettem, hogy két lakk is hazajött velem.  Mind a kettőnek gyöngyház fénye van, a képeken két rétegben van a körmömön, remélem nagyjából látszik milyen a szín felvíve. Pár perc alatt tökéletesen megszárad, az egyetlen problémám vele, hogy iszonyatosan erős a szaga, én ilyennel még nem találkoztam.

A NYC kozmetikumokat azért is szeretem mert gyönyörű, csilingelő nevük van, Oh Soho Sweet és Late Night Latte. Így belegondolva engem elég könnyű levenni a lábamról, egy finom illat, szép minta vagy akár egy jól hangzó név és én azonnal szerelembe esem.


Ti hogy vagytok ezzel, mivel lehet levenni titeket a lábatokról?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése