2013. április 29., hétfő

áprilisi birchbox


Eléggé elcsúsztam a bejegyzésekkel, az elmúlt pár hétben, sokat változtak a dolgok körülöttem és mikor lett is volna időm írni, akkor persze a számítógép adta be a kulcsot, hát ez Murphy...

Na de csapjunk is bele a lecsóba, ebben a pár hétben két csomagot is kaptam ami telis tele volt jóságokkal, ezek közül most a Birchbox tartalmát mutatnám meg először.
Mindig van valami a dobozban amit elsőre kiszúrok magamnak és többnyire mindig ez marad a kedvenc is az aktuális csomagból. Most az első termék nyert.

Név: Mirenesse - Glossy Kiss Lipstick
Ár: $26

Nem  tudom mennyire látszik, de ez teljes méretű rúzs volt a csomagban, tehát már csak ez maga kétszer annyit ér mint amennyit az előfizetésért fizetek. A színnel tökéletesen meg vagyok elégedve, és sose gondoltam volna de nagyon tartós, kibírt egy egész estét vacsorával együtt (!). A képen szerintem nem látszik, de tényleg olyan színt varázsol mintha rúzst és szájfényt is használnánk. Az illata pedig pont olyan mint a kókuszos naptejnek, igazi nyár illat, mindig a Balaton parton töltött gyerekkori nyarak jutnak róla eszembe.

Név: Ojon - rare blend oil Total Hair Therapy
Ár: $35 (teljes méret 1.5 US fl oz ~ 44,4 ml)

Ez a kicsi csodaszer pedig a hajamat hivatott szebbé tenni. A benne található olajok a világ három különböző pontjáról származnak, egész pontosan közép Amerikából, Kalahári sivatagból és Tahitiről érkeztek, ott már több mint 500 éve használják szépítőszerként és most itt is hódítanak. Kíváncsi vagyok mennyire válik be, de az biztos, hogy a hajamnak most jól jön minden ápolás.

Név: Kusmi Tea Paris - Wellness Essentials
Ár: $24

Tea ami a megfelő hangulatba hoz, nyugtat, energetizál vagy amire épp szükségünk van, csak a megfelelőt kell kivenni a dobozból, kíváncsian várom. Bár én egyelőre csak egy méregtelenítővel és nyugtatóval gazdálkodhatok.


Név: Supergoop! - Advenced SPF 40 Anti - Aging Eye Cream
Ár: $45 (teljes méret 0.5 US fl oz ~ 14,8 ml)

Erről a márkáról sem hallottam még semmit, de itt az alkalom, hogy kipróbáljam. Elég picike mintát küldtek de így is jó pár napig elég lesz szerintem. Illata nincs, állaga nagyon tetszik, gyorsan felszívódó krém, nem hagy zsíros érzést maga után, pont ahogy szeretem. 











Név: Atelier Cologne - Orange Sanguine Cologne Absolute
Ár: $95 (teljes méret 100 ml)

Az  utolsó darab a csomagban ez a kis illatminta ami ezzel a szép nyári képeslappal együtt érkezett. Nagyon nagyon tetszik, de ez férfi illat, párom szekrényébe már be is került, legalább rajta  élvezhetem. A leírás szerint vérnarancs, jázmin és muskátli illatának keveréke, nagyon fincsi.







Hát ezek a szépségek rejtőztek a csomagomban. Bár még egyik márkával sem találkoztam eddig, nekem nagyon tetszenek, remélem beváltják a hozzájuk fűzött reményeket.
Esetleg ismeritek valamelyik márkát?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése