2013. április 4., csütörtök

márciusi kedvencek

Ismét eltelt egy hónap, így megint itt vagyok a saját kis listámmal, hogy mikbe is szerettem bele ebben a márciusi hónapban.



Elérkezett az én időm is a krém pirosítókhoz. Már nem emlékszem pontosan mit kerestem a drogériában mikor ráakadtam az akciós részlegre, itt várt rám ez a kis aranyos. Sajnos már kivonták a forgalomból és nekem is az utlosót sikerült megkaparintani $14 helyett $4-ért. A Covergirl & Olay Simplyageless Sculpting Blush-ról van szó, színe pedig a 230-as lush berry. Mióta megvettem szinte csak ezt használom, nagyon szép élénk színe van ami kitart egész nap, viszont vigyázni kell vele, iszonyatosan pigmentált. Mikor először kinyitottam kicsit megijedtem a szinétől, elég sötétnek tűnt, de a bőrön már egész más, szerintem nagyon szép színe van. A fehér csíkok benne az Olay hidratáló és öregedésgátló krémje.

Muszáj volt beszereznem egy hajpakolást mivel már nagyon száraznak éreztem a loboncom. Sok sok kutatás után döntöttem emeltett, egész pontosan az Organix Hydrating Macadamia Oil Intensive Moisture Mask mellett, amivel nagyon elégedett vagyok. Finom illata van, könnyen kezelhető és napokig érezhető a hatása, így bőven elég hetente egyszer használni.
Még télen vettem magamnak, de nem igazán használtam, ebben a hónapban sikerült csak igazán bele szerelmesednem, szinte nem is múlt el nap anélkül, hogy ne használtam volna az Eos - Summer Fruit ajakápolót. Amit nagyon szeretek benne, hogy nem csak az illata, de az íze is nagyon kellemes, és nem kell ujjal kotorászni benne. És persze valóban olyan jó, mint ahogy mondják, remekül hidratál, biztos hogy be fogok még szerezni belőle más ízesítésűt is.

Az utolsó dolog ebben a hónapban is egy könyv amit anno még film változatban láttam, de nem igazán fogott meg, egy jelenetet sem tudnék belőle feleleveníteni, de a könyv, hát az tényleg jó. Ez a könyv pedin nem más, mint Elizabeth Gilber Eat Pray Love című könyve. Nem az a típusú könyv ami tele van izgalmas, eseményekben dús történetekkel, de így is nehéz letenni.  Nem szeretnék túl sokat írni róla, a lényeg, hogy érdemes elolvasni, nem véletlenül volt sokáig a best sellerek első soraiban.

Elizabeth Gilbert önéletrajzi regénye spirituális utazásra hívja olvasóit, vele együtt tanulhatjuk meg, mit jelent megismerni, megszeretni, és ha kell, elengedni az embereket. Elizabeth harmincas, sikeres nő - volt. Gazdag férj, álomház, fényes karrier. Egyik pillanatról a másikra az élete mégis romokban hevert, látszólag ok nélkül. Egy szörnyű válás és az azt követő depresszió után, megmérgezett kapcsolatokkal a háta mögött nekivágott a nagyvilágnak, hogy végre rájöjjön, ki is ő, és mit akar az élettől. Zarándoklata Itáliába, Indiába és Indonéziába vezet, ahol olasz dzsigolók, indiai guruk, indonéz gyógyítók között bizonyítja, hogy mindannyian a boldog pillanatokat keressük, akármelyik szegletében élünk is e világnak. Őszinte, humoros és mély érzelmű könyve mindannyiunknak szól, akik ébredtünk már úgy, hogy "ettől a naptól kezdve változtatok az életemen". Egy nő, aki nem akart többé megfelelni. Egy nő, aki elengedte a jelenét, és megtalálta a boldogságát. 
Libri

Ti miféle jóságokba szerettetek bele az elmúlt hónapban?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése