2013. április 10., szerda

target haul




Elég sokat nézek youtube videókat és időről időre felmerül egy üzlet neve ahol mindenki előszeretettel vásárolgat. Hát persze, ha már én is itt vagyok Amerikában nekem is meg kell nézni magamnak ezt a híres Target-et. Találtam nem is olyan messze egyet, úgyhogy ma bevettem magam és körül néztem. Az árak tényleg fantasztikusak így első körben telepakoltam a kosaram minden jóval, a másodikban pedig mikor kicsit lehült az agyam szépen visszaraktam (majdnem) mindent.
A megmaradt dolgokat pedig gondoltam megmutatom nektek.  
A felső az egyetlen ruházat amit vettem, ez $10 volt. Kicsit sokaltam, de nagyon tetszik a színe és mivel itt tegnap beköszöntött a nyár így kellenek ezek is. Már tavaly is nagyon nézegettem a csipkével díszített felsőket, de végül nem vettem egyet sem, most nem sikerült megállni.   

 
A élelmiszer részről három terméket vettem, mind a három nagy kedvenc itthon és remek volt az áruk.

Név: Starbucks Medium House Blend Coffee
Ár: $7.99 (máshol ~ $12)
Imádom a Starbucks kávékat, tényleg, de túl zöldre lettem nevelve ahhoz hogy minden kávé után eldobjak egy poharat, még szerencse, hogy lehet így is venni.  

Név: Milano Double Chocolate Cookies
Ár: $2.99 (máshol ~ $4)
Na igen, ez a másik gyengém. Reggel egy nagy adag tejeskávé és két kis Milano keksz, hmmm, ennél nem lehet jobban indítani egy napot.

Név: Nature Valley Sweet & Salty Nut Granola Bars
Ár: $2.94 (máshol ~ $6)
Ez pedig párom gyengéje. Az itteni müzli szeletek egyszerűen fantaszikusak. Nekem szinte mind a kedvencem, párom viszont kifejezetten ezt az édes sós verziót szereti. Sajnos máshol $5 alatt beszerezni csak akció idején lehet, de abból meg nincs túl sok.


Nézzük a sminktermékeket, a harmónia kedvéért eből is három van.

Név: e.l.f. Essential Jumbo Lip Gloss Stick - Pink Umbrellas
Ár: $2 (máshol ~ $2)
Már szerepelt az elf listámon a következő rendeléshez, csak egy jó akcióra várok, de ezt most kihúzhatom.

Név: Maybelline Volum'Express Mascara - The Rocket
Ár: $5.99 (máshol ~ $9)
Épp fogyóban van a szempillaspirálom és már rég kinéztem magamnak ezt, sok jót hallottam róla, de mindig drágának találtam, itt elfogadható volt az ára, úgyhogy gyorsan meg is vettem.

Név: Maybelline Color Whisper - Pin Up Peach
Ár: $5.64 (máshol ~ $8)
Ez is régi álmom volt, és itt is az ár volt a problémám a beszerzésnél, de végre megvan és itthon van velem. Kinéztem egy másik színt is, de az pont nem volt raktáron.


Nem tudom hogy csinálják, hogy szinte minden olcsóbb mint máshol, de hajrá, ezer százalék, hogy vissza fogok még menni.  




1 megjegyzés:

  1. Hűűű.. Olyan mázlista vagy, hogy kint vagy.:D én is youtube-os videókba hallottam a boltról, és engem is kíváncsivá tett. Remélem egyszer én is eljutok. És egyébként jó kis dolgokat vettél!:)

    VálaszTörlés