2013. május 7., kedd

áprilisi kedvencek

Ebben a hónapban nem sok szépségápolással kapcsolatos kedvencem volt, főleg azokat használtam amiket az előző hónapokban. Egy új dologra mégis szert tettem, kezdjük is ezzel.




Valójában ez egy testápolóként kezdte életét, egész pontosan mint a I Love Cosmetics - I love... mango & papaya testápolója, de nálam csak mint kézkrém teljesedhet ki, de annak is tökéletes. A hagyományos kézrkémekkel többnyire az a problémám, hogy sokáig tart mire beszívja a bőröm, de ennek rettenő fincsi illata van és hip - hop felszívódik. Ami még nagyon tetszik benne a pumpás kiszerelése, csak nyomok egyek egyet a tenyerembe és pont elég, remek kis testápoló/kézkrém és szerintem imásdnivaló a csomagolása is.

Idén tavasszal megszállottja vagyok a korall színnek, szinte mindent gondolkodás nélkül megveszek mindent aminek ilyen színe van. Ez a körsál még az első darabok között volt amit a téli időszak alatt szereztem be, és alig vártam, hogy hordhassam. Köszönhetően a tavaszi időnek most akár minden nap hordhatom.
Pinket mindig is szerettem, de ez az utolsó albuma, The truth about love szerintem eddig a legütősebb. Csak egy számot akartam felrakni a kedvencek listájára, de szinte az egész album rákerülhetne. Végülis a nyerő szám a How come you're not here lett, akárhányszor hallgatom meg ezt a számot mindig tombolhatnékom van és üvölteném vele a szöveget, persze a metrón próbálom visszafogni magam, de itthon mindig megy a buli. Amikor csak tehetem csak ezt az albumot hallgatom.






A legjobbat pedig a végére hagytam. A hónap végén érkezett egy meglepetés csomagom, amiben az egész családom benne volt. A története az, hogy húsvétkor egy kicsit le voltam törve, mert nálunk ez egy nagy családi ünnep, mindenki összejön eszünk iszunk és nagyokat beszélgetünk, és ez volt az első húsvétom amit nem töltök otthon ami kicsit megviselt. De az én drága családom nem felejtett el és bár nem húsvétkor, kicsit később de megérkezett az életmentő csomag aminek a tartalma nem volt más mindenféle földi jó otthonról. Mikor megérkezett le se lehetett vakarni a mosolyt az arcomról nagyjából egy teljes hétig. Szóval innen is üzenem a családomnak, hogy nagyon nagyon szeretem őket és nagyon hiányoznak, és ez a csomag fantasztikus meglepetés volt, köszönöm.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése