2013. május 15., szerda

májusi birchbox


Megérkezett az ehavi adagom is, mint mindig most is nagyon elégedett vagyok vele.




A csomagban, ahogy mindig most is volt egy illatminta. Szeretem váltogatni a parfümjeim, na de azért nem ennyire sűrűn, így beállítottam, hogy nincs szükségem ennyi mintára, ezért évente csak hat darabot fogok kapni, az is bőven elég.
Mikor először magamra fújtam ezt a parfümöt nagyon tetszett az illata, finom, friss, üde volt, viszont nagyjából fél óra múlva annyira édes lett, hogy nem bírtam elviselni magamon.
Nagyon régóta keresek valami igazán friss tavaszi illatot, de eddig nem találtam meg az igazit. Ha esetleg nektek van kedvencetek, szívesen veszek bármilyen segítséget a keresgélésben.
Név: Joie - Folle de Joie eau de parfum
Ár: $98 ~ 22.150 Ft (teljes méret 3.4 US fl oz ~ 100,5 ml)

Az ehavi csomag nyerő terméke ez a szemceruza volt. A leírás szerint kifejezetten vízvonalra lett tervezve indiai receptek alapján. Még csak egyszer próbáltam, de az első benyomás pozitív volt. Én csak a felső vízvonalamat szoktam feketével kihúzni, ezt is oda használtam. Tartós és igazán fekete színe van, bár ez a képen nem igazán látszik és persze nagyon könnyen kezelhető.
Név: Sumita - Color Contrast Eyeliner
Ár: $21 ~ 4.750 Ft
A havi hajápolóm is megvan, egész szép adag minta érkezett most. A leírása alapján mindent tud, fényesebbé és puhábbá teszi a hajat, hő és UV védelemmet biztosít, kondícionál, megőrzi, élénkebbé teszi a színeket. Az illata nekem nagyon édes, ezért biztos vagyok benne, hogy nem lesz a kedvencem, de ha ezt a sok mindent tényleg tudja akkor valóban csodaszer.
Név: Beauty Protector - Protect & Detangle
Ár: $21.95 ~ 4.962 Ft (teljes méret 8 US fl oz ~ 236,6 ml)

Számomra nincs a világon frissebb illat mint az uborka vagy az eper illata. Ennek a kis arcápolónak pedig pont uborka illata van, majd kiugrottam a bőrömből mikor megláttam, na de mikor megszagoltam, hát... nem voltam már olyan boldog. Az igaz, hogy uborka illata van, de az a jópár napos hűtőben álló uborka szaga ami egy kicsit sem friss. A krém maga organikus alapanyagokból készült és természetes fényvédelemmel van ellátva. Csupa csupa jó, de sajna ott az illata...
Név: Coola - Calssic face SPF 30 Cucumber Moisturizer for face
Ár: $32 ~ 7.233 Ft (teljes méret 1.7 US fl oz ~ 50,2 ml)







Ez a két kis bőrradír minta volt az extra a csomagban. Örülök neki mert így tavasszal jól jön a bőrradír és a grapefruit pedig telis tele van olyan alapanyagokkal melyek táplálják a bőrt. Plusz a krém tartalmaz citrom balzsamot is mely segít eltüntetni a pattanások és miteszerek, öregedés vagy a nap által kialakult sötét foltokat a bőrön. Nekem úgyis van olyan bőven, szóval jöhet a krém, lássuk mit tud.
Név: Yes To - Grapefruit daily facial scrub & dark spot correcting serum
Ár: $9.99 ~ 2.260 Ft (teljes méret 4 US fl oz ~ 118,2 ml)
 Ez volt az ehavi meglepetés csomagomban, remélem tetszett nektek is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése