2013. június 21., péntek

best of we heart it - sárga

A Beauty by M&B blogon, amit nagyon szeretek és rendszeresen olvasok, indult egy outfites sorozat amihez bárki csatlakozhat. Már egy ideje gondolkodtam rajta, hogy valami hasonlóba nekem is bele kéne vágni, így kapva kaptam az alkalmon.
Remélem jól értettem a lényeget, ha nem, javítsatok ki. Szóval minden körben meg van adva a téma amihez inspirációt a We Heart It honlapról lehet gyűjtögetni majd ezek alapján elkészíteni a saját verziódat amit fotózol, posztolsz és kész is.

Az első forduló témája a sárga volt. Ez a szín épp nem az én színem, szerintem eléggé sápaszt, nem igen passzol az én tónusomhoz, viszon mint apró kiegészítőt vagy mint egy kis felbukkanó színfoltot egy összeállításban szeretem. Rengeteg képet találtam ami nagyon megfogott, íme egy pár a teljesség igénye nélkül:


Ez a ruha, ez a táska... na és a gyűrű


 Tökéletes őszi összeállítás



Egyszerűen szép

Na és akkor nézzük nekem mit sikerült kihozni. Mivel egyetlen sárga ruha darabom van, és az is csak egy top, így sokat nem vaciláltam mit is válasszak. Két összeállítást csináltam, a lényeg ugyanaz, csak apró változtatások vannak köztük.

Az első kísérlet igazán nyári lett, kis kócos konty, rövidnaci, igazi nyaralós szett. 


Ez a második pedig a városiasított verzió. Oldalt copf, farmer és egy kis plusz ékszer.




Sajnos, hogy mi mennyibe került csak nagyjából tudom belőni, mert a ruhák többsége már ezer éve meg van.

Sárga top: turkáló ~ 200 Ft
Narancs felső: Burlington (~ $10) ~2500 Ft
Fekete nadrág: Jeans Club ~ 2000 Ft
Farmer nadrág: turkáló ~1000 Ft
Platform szandál: Tommy Hilfiger (~ $25) ~ 5700 Ft
Fülbevaló: szülinapi ajándék
Nyaklánc: Ebay (~ $5) ~ 1200 Ft
Karóra: DKNY ($90)  ~20.000 Ft

 Nektek melyik verzió tetszik jobban?
Mia összeállítását itt nézhetitek meg.
És ne felejtsetek el szavazni az ehavi nyereményjáték fordulóban. 

1 megjegyzés:

  1. Valami hihetetlen szuper lett!! :) Köszönöm,hogy csatlakoztál, máris kiteszem az én sárgás posztomhoz a linkedet! :)

    VálaszTörlés