2013. június 28., péntek

júniusi birchbox


Sokat gondolkodtam már rajta, hogy le kéne mondanom az előfizetést a birchboxra, de minden alkalommal elbizonytalanodok mikor tényleg meg akarom tenni. Túlságosan szeretem ezt a kis havi meglepetés dobozt ahhoz, hogy lemondjak róla. Na de nézzük mit hozott ebben a hónapban a postás.




Név: Birchbox + Color Club Professional Nail Lacquer
Ár: $8 ~ 1800 Ft

Nagyon szép nyári színe van, bár én főként csak díszítő lakknak használom. Alapszínnek én jobban kedvelem a meleg árnyalatokat, viszont tényleg nagyon fel lehet vele dobni egyszerű manikűrt.


Név: suki Exfoliate Foaming Cleanser
Ár: $32.95 ~ 7500 Ft (teljes méret 4 oz ~ 118 ml)

A leírása alapján tisztító és hámlasztó hatású arcmosó krém cirtomfű kivonattal és terészetes cukorral. Az illata tényleg nagyon finom citromos. Még nem próbáltam, de nagyon kíváncsi vagyok rá.


Név: SW Basic Lip Balm
Ár: $15 ~ 3400 Ft

Teljesen természetes, kézzel készült ajakbalzsam. Az összetevői mindössze kakaóvaj, kókuszolaj, méhviasz, kardamom és fahéjolaj. Párszor próbáltam és tényleg nagyon tápláló, finom puhává teszi az ajkakat. Valószínű csak esténként, lefekvés előtt fogom használni mert elég vastag réteget lehet vele felvinni, az pedig nap közben zavarni szokott. Na és persze még meg kell szoknom a kardamom és fahéj illatát, de ettől eltekintve semmi problémám nincs vele.


Név: Tweezerman Matchbox Itty Bitty Nail Files
Ár: $5

Ici-pici körömreszelő készlet, hát nem elbűvölő? Tökéletes a mindennapi kozmetikai táskámba, eddig mindig az volt a problémám, hogy nem találtam olyan reszelőt ami ne lógott volna ki belőle. Elég erősnek és tartósnak tűnik ahogy kipróbáltam, remélem hosszú életű lesz. 
Név: Klorane Gentle Dry Shampoo with Oat Milk
Ár: $18 ~ 4100 Ft (teljes méret 3.2 oz ~ 95 ml)
Eddig ezt sem próbáltam ki, mert még van a másik száraz samponomból. Az eredeti méretet megvenni biztos nem fogom, mert nagyjából fele ennyiért veszem amit most használok és teljesen elégedett vagyok vele. Amire igazán szeretem ezeket a minta méreteket az az utazás. Az utóbbi pár hétvégén is elutaztunk és remekül lehet ezekkel pakolni, messze nem foglal annyi helyet mint a normál termékek.  
Szerintem ebben a hónapban is hasznos dolgokra tettem szert, úgy érzem tovább húzódik, hogy lemondjam az előfizetést.
Hát ennyi mára és persze ne felejtsetek el szavazni a nyereményjátékon, pár nap és jön a következő forduló.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése