2013. augusztus 1., csütörtök

júliusi birchbox


Most is, mint mindig, a szorgos kis postásunk meghozta a csodadobozom. Már jó pár hete, de csak most jutottam oda, hogy írjak róla, nem tudtam szeretem a termékek többségét, vagy sem. De mára kitisztult a kép a fejemben és itt vagyok, hogy megosszam veletek a véleményem.
Név: Benta Berry G-1 Moisturizing Face Cream
Ár: $22 ~ 4.500 Ft (teljes méret 30 ml)
Ez a kis krém állítólag egy francia best-seller, mondjuk nem is csodálom. Fantasztikus illata van és nagyon szerette a bőröm is. Én inkább szeretem a szérum szerű krémeket amik hip-hop felszívódnak, na ez persze nem olyan. Kicsit sűrűbb állagú mint az általam megszokott hidratálók és ezért kicsit nehezebb is eloszlatni a bőrön, de különösebb problémát nem okoz. Elégedett vagyok vele, ha kifogyok a saját krémeimből, ez is a lehetséges utánpótlások közé tartozik.
Név: pürminareals CC Cream Broad Spectrum SPF 40
Ár: $38 ~ 8.600 Ft (teljes méret 1.5 oz ~ 44,4 ml)
Eddig nem találkoztam CC krémmel, ez az első ami a kezem közé akadt. Ez alapján sok különbséget nem érzek a BB és a CC krém között, ugye ennek hosszú távú hatásának is lennie kellene, amit egy kis minta után nem igen tudok megmondani mennyire látványos. Az apró szeplőim nem halványultak, a piros foltjaim sem igazán tűntek el, bár nem is vártam 10g terméktől. Az eredeti ára elég borsos, így valószínű nem fogok vele többet próbálkozni, viszont ha megkaparintok egy elérhetőbb árú verziót biztos ki fogom próbálni. 
Név: Kérastase Bain Chroma Riche - Cleanse + Masque Chroma Riche
Ár: $38 ~ 8.600 Ft (teljes méret 200 ml)
Hát ezekről nem tudok sok mindent írni, nem próbáltam még egyiket sem. Leírás alapján kifejezetten festett hajra való, szóval szuperálnia kellene. Majd meglátjuk mennyire válik be, többnyire engem nem igazán lehet lenyűgözni samponnal és hajpakolással, az én hajam nem nagyon érzi a különbséget, van jó és rossz, kb ennyi.
Név: ModelCo Party Proof Lipstick
Ár: $19 ~ 4.300 Ft
Party proof... na ja. Hát mit ne mondjak, ez a valami rúzsnak sem igen nevezvő, buliállónak meg végképp nem. Színe nulla, állaga túl krémes és két falatot sem bír ki, nem hogy az egész estés tobzódást. Amire viszont elég jónak találtatott az a rúzs alatti hidratálás, smink elején, hogy legyen ideje kicsit felszívódni, feleviszünk egy kicsit, tényleg nagyon kicsit, aztán mehet a rendes rúzs. Ja igen, egy nagyon nagy pozítívuma viszont van, isteni az illata, de tényleg, az az igazi gyümölcsös gyerek rágó, nyam nyam.
 Név: Birchbox Bobby Pins
Ár: $5 ~ 1.130 Ft (teljes méret 6 db)

Az abszolút csalódás, túl nagy, túl masszív, lehetetlen használni, legalábbis nekem, pedig olyan kis aranyos.  

Ami ebből a dobozból a leginkább felkeltette az érdeklődésemet az a pürminerals CC krém. Ti próbáltatok már CC krémet, mi a véleményetek róla?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése