2013. augusztus 27., kedd

Következő megálló Los Angeles!

El sem hiszem, hogy pár nap múlva már Los Angelesben leszek, annyira izgatott vagyok. Az egész hetet tervezgetéssel töltöttem, mit pakoljak, vajon mit kéne megnézni, hogy is legyen ez az egész. A legegyszerűbb rész volt azt a táskát összekészíteni amit felviszek magammal a repülőre.
Ezt szeretném most megnutatni. Nekem ez vált be, én így szoktam pakolni hosszú utakra, persze ez változik az évszakkal, de sok minden állandó.

 
1) Ez a nagy Nike táska már régóta megvan, otthon még edzőtáskának használtam. Imádom, mindent bele lehet pakolni, a fél lakás elférne benne, és én sajnos pont azok közé tartozom akik a fél életüket mindig magukkal cipelik, szóval ennél kisebb szóba sem jöhet.
2) Zokni, sose repülj egy kényelmes meleg, hosszú zokni nélkül. Ha csak egy dolgot kéne választanom amit magammal vihetek az ez lenne. Ezt oldalakon kereszül tudnám ecsetelni, de bízzatok bennem, enélkül sehova.
3) Nedves törlőkendő és papírzsebkendő, szintén alap. A nedves verzió többnyire nincs nálam mikor repülök, mert az európai gépeken szoktak adni, de itt ennél százszor fapadosabb a helyzet.
4) Konnektor átalakító készlet. A holmijaink 98%-a már az itteni csatlakozóval rendelkezik, de MINDIG előkerül valami ami még otthonról van, így inkább bedobom minthogy bajban legyünk.
5) Ebook és a hozzá tartozó kislámpa. Ez a mindenkori táskám alapfelszerelése is, ki tudja mikor jön el az életünkben egy üres fél óra és olvashatunk egy jót.
6) B-6 vitamin. Nem vagyok egy hánykolódós típus, de mikor először utaztam az államokba a 8 órás utat végig hánytam. Ezt szó szerint kell elképzelni, 8 órán keresztül 20 percenként mentem a mosdóba, én annyira kimerült még soha nem voltam életemben mint azután a repülés után. A személyzetnek pedig nem volt semmi gyógyszere, így inkább berakom minthogy ez még egyszer megtörténjen.  Ja igen, a mosdó mellett ülő srácok egy idő után fogadást kötöttek hányszor fogok összesen kimenni.
7) Hajgumi és hajcsat. Szintén alap, pont.
8) Toll, megint egy olyan dolog ami nélkül sosem indulok el otthonról.
9) Mindenkori neszeszerem, parfümmel, alap kozmetikumokkal, körömreszelővel. Ezt még újra kell gondolnom a reptéri szabályok szerint.
Ami még kimaradt az a laptop telis tele filmekkel, az út 6 órás lesz, így biztos elő fog kerülni. Egy meleg, kényelmes pulcsi/kardigán. Kábelek a telefonnak, laptopnak, ebooknak. És a kép alapján az utolsó a pénztárcám lenne,  de ezeken kívül valószínű be fog kerülni napszemüveg és esernyő. Na és persze még marad hely szendvicseknek és üdítőnek amit a reptéren fogunk megvenni, mert annyira gáz a helyzet, hogy 6 óra alatt egy pohár vizet nem kapunk.
Ti mit szoktatok pakolni hosszú utakra? Mi az ami nélkül el sem indultok?

3 megjegyzés:

  1. Remélem jó sok fotót hozol majd LA-ről :)
    Amúgy csak egyszer utaztam repülőn, de ha vonattal megyünk én is ezeket rakom bele a kézi táskámba. Amúgy még kézfertőtlenítő nélkül nem mozdulok egy tapodtat sem :D

    VálaszTörlés
  2. kérünk szépen majd fényképes beszámolót ! :) egyébként én is többnyire ezeket pakolom be :)

    VálaszTörlés
  3. Huu kivancsi vagyok milyen elmenyekkel gazdagodsz:) jo utat!:)

    VálaszTörlés