2013. december 2., hétfő

Életem eddigi legboldogabb napja...

Egy pár bejegyzésben említettem, hogy október végén hazalátogattunk és nem is akármilyen célból. Bár tavaly nyáron házasodtunk hivatalosan, sajnos időnk nem maradt lagzira, így az idén került pótlásra.
Bár előtte semmi nem akart összeállni, azon a napon minden hibátlanul sikerült. A nagy nap október 26-ra esett, kívánni sem lehetett volna tökéletesebb napot, az őszi fák gyönyörű színeivel és a hosszú indián nyárral ami egész addig kitartott.
Egy pár képet szeretnék veletek is megosztani a készülődés pillanataiból és a fotózásból.











... és boldogan éltek!



14 megjegyzés:

  1. Gratulálok! Gyönyörű vagy, és nagyon szépek a közös képek is, annyira jó hangulatuk van :)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok! A képek nagyon szépek, te pedig gyönyörű voltál a nagy napon (is) :)

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok, szuperek a képek, a ruhádtól meg egyenesen elolvadtam.. .a mi nagy napunk januárban lesz, nagy pocakkal, lila ruhában ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohh, gratulálok babához is, esküvőhöz is! :) Remélem képeket látunk majd rólad is. :)

      Törlés
  4. Gratulálok :) nagyon szépek a képek és Te is ^^

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok és sok boldogságot! Gyönyörű menyasszony voltál! :)

    VálaszTörlés
  6. Gratulálunk:)Gyönyörűek a képek!Sok boldogságot!

    VálaszTörlés
  7. Én is gratulálok nektek és sok boldogságot kívánok! :) A képek csodásak, te pedig gyönyörű voltál! Az a ruha mesébe illő :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, jaaj én is imádtam azt a ruhát és meglepő módon kényelmes is volt. :)

      Törlés