2013. december 6., péntek

téli kedvencek

 Még anno próbálkoztam a havi kedvencek sorozattal, de ahogy hónapról hónapra próbáltam összeállítani egy listát a kedvencekről rájöttem, hogy ennyire nem vagyok a fogyasztói társadalom mintapéldánya hogy havonta fel tudjak mutatni legalább 4-5 olyan terméket amit abban a hónapban sokat használtam és nem ismétlődik az előzőhöz képest. Viszont az ötlet maga nagyon tetszik, így gondoltam bőven elég ha évszakonként készítem el ezt a fajta listát. Bár ez most tényleg inkább az egyéb kategóriáról fog szólni, de azért lesz pár dolog a szépségápolás témakörből is.


Nálam az első és legfontosabb, hogy a lábam ne fázzon, és idén végre megtaláltam a tökéletes mamuszt. Mintha csak nekem lett volna kitalálva, imádom a mintáját, a színét, hogy pihe-puha szóval mindent. Mellesleg már elég régóta kerestem egy jó téli mamuszt, eddig sajnos kevés sikerrel. Na de most, imádom mikor reggel felkelek felveszem a mamuszt és a köntöst, irány a konyha és egy friss, meleg kávé társoságában megnézek pár Youtube videót aztán indulhat a nap.
Nem sok mindent változtatok téli időszakban a sminkeimen, de azért van pár kedvenc amit megemlítenék. Ahogy gondolom a nők többsége, én is többet nyúlok a sötétebb rúzsokhoz a téli időszakban. Azok közül is kettő van amit nagyon szeretek.
Ennek a kis NYC szépségnek tökéletes bogyószíne van, még a neve is ezt mutatja, Berry Rich. Többnyire nem szoktam teljes pompájában viselni, alapnak egy hidratálót használok és ezzel csak egy kis színt adok az ajkaimnak.

Másik nagy kedvenc a Milani Naturally Chic rúzsa. Ez egy természetes árnyalat, de kicsit sötétebb mint amiket viselni szoktam. Remek illata van és nagyon hidratáló is, nagy kedvenc.
A képek csalnak egy picit, a rúzsok valójában ennél jóval sötétebbek.  
Ami mostanában nagyon megy még nálam az a köröm combo amit most is viselek. Alapnak az NYC Lingering Lingerie rózsaszín lakkját használom majd egy réteg a Nail Splash - French Sparkle lakkjából. Nagyjából ez a harmadik hét hogy csak ezeket a lakkokat használom annyira tetszik ez a kis mix.

Nem rég szereztem be a Forever 21-ban "a téli pulcsit". Mióta megvan le sem lehet robbantani rólam. Meleg, puha, túlméretezett ... és ennél többet szerintem nem is kell mondanom.
Haha, barátságos látvány vagyok reggel kómásan...
Végül két filmet említenék ami nélkül nálunk nincs karácsony. Az első film gyerekkorom óta része a karácsonyi készülődésnek, nagyon szép emlékeket őrzök arról mikor a család együtt díszítette a fát és közben néztük a Griswold család karácsonyát.

A másik film pedig egy újabb szerzemény, ezt párom mutatta meg pár éve és azóta ez is felkerült a listára, az pedig az Elf (ha jól tudom magyarul 'Mi a manó' a címe), ha valaki tudja, ajánlom angolul megnézni, úgy jönnek ki igazán a poénok.


Nálatok mik azok ami nélkül nem tél a tél?  Van esetleg az ünnepi időszakra kötelező film mint nálunk?
 

2 megjegyzés:

  1. Milyen szép zöldesbarna szemed van! :))

    VálaszTörlés
  2. A mamusz nagyon cuki, a rúzsok pedig csodásak :) A pulcsi nagyon praktikus viseletnek tűnik :)

    VálaszTörlés