2014. január 5., vasárnap

elfogytak - január

Van pár dolog amit sikerült elhasználnom még 2013 végén és most az újév első pár napján, gondoltam megosztom veletek a véleményem. 


Név: amika Obliphica Hydrate Conditioner
Ár: $19 ~ 4.155 Ft (400 ml) 
Sok féle hajbalzsamot probáltam a drogériák polcairól, de sajnos egyik sem nyert meg teljesen. Mivel már bőven hátközépig ér a hajam olyan hidratálót kerestem ami nem csak pár órára, de akár napokra puhává és kezelhetővé teszi a loboncom ami ráadásul festett is, így könnyen kiszárad. Nem rossz hidratáló, de sajna ez is megbukott. Az illata kellemes, nem túl erős, kissé édes. Az állaga elég folyékony így óvatosan kell vele bánni, könnyen el lehet maszatolni a felét. Én úgy vettem észre talán pont a folyóssága miatt nem marad a hajon így nem tud eléggé hidratálni. A hatása nagyjából egy napig érezhető, utána megint száraz a haj. Biztos nem fogom újra vásárolni.

Név: Simple eye make-up remover  pads
Ár: $4.97 ~ 1.090 Ft (30 db kendő)
Mikor októberben hazautaztunk akkor vettem ezt a csomagot ami 30 db sminklemosó kendőt tartalmaz. A csomagoláson még az is megtalálható, hogy a vízálló spirlálokkal is könnyedén elbánik. Hát ez sajna nem így van. Hiába küzdöttem vele percekig ez nem hatotta meg a pilláim. Ráadásul a felülete sem puha, kellemes hanem érdes, így gondolhatjátok milyen szépen kipirosodtak a szemeim a csata végére. De végre eljutottam odáig, hogy elfogyjon az összes, biztos vagyok benne, hogy soha többé nem kerül a kosaramba.



Név: Maybelline - The Rocket Volume Express Vízálló Szempillaspirál
Ár: $5.94 ~ 1.300 Ft 
Ezzel a spirállal kapcsolatban vegyesek az érzelmeim. Mikor megvettem nem nyert meg, aztán pár hét múlva mikor kicsit kiszáradt egész kezelhetővé vált és nagyon szép pillákat varázsolt nekem. Most pedig, hogy még szárazabb a formula az összes festék a sörték közé ragadt és megint nehéz vele dolgozni, és hiába van még benne egy kevés, inkább más után nyúlok. Szerintem még egy próbát majd megér, így újra fogom később vásárolni. 



Név: Clinique liquid facial soap
Ár: ajándék volt
Biztos hallottatok már a Clinique 3 lépéses bőrápló termékeiről. Ez az első lépéshez való arclemosó amiből én két kis mintát kaptam, de pont elég volt ahhoz, hogy lássam mit tud. Leírása alapján nem szárítja bőrt és üde, tiszta felszínt biztosít. Az igaz, hogy szépen tisztít egy mosásra is, de nekem kicsit szárította a bőröm, viszont nem azt a kellemetlen húzó érzést hagyja maga után. Nem érzem azt, hogy olyan extrát tudna ami miatt megvenném. Ráadásul még áll a szekrényben pár egyéb arclemosóm, majd meglátom melyikhez térek vissza, ha azokat is elhasználtam.



Valószínű ebben az évben több ilyen bejegyzés lesz, az idei év egyik nagy fogadalma, hogy feléljem a tartalékaim és ha lehet mindenből egyszerre csak egy legyen a polcon, ígérem igyekszem betartani.
Nálatok van valami hasonló fogadalom?  Be szoktátok tartani amit Szilveszterkor megfogadtok? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése