2014. január 29., szerda

liebster award

Még sosem kaptam semmilyen díjat, így nagy meglepetés és öröm volt mikor a One Day in My Heels lányzói jelöltek a Liebster díjra.
Hogy őszinte legyek az ember írkálja a kis blogját és bízik benne, hogy rajta kívül másnak is tetszik amit összehord az internet ezen parányi pontján. Minden egyes feliratkozó és minden egyes komment a blogon egy elismerés, pláne mikor egy másik bloggertől érkezik. Nagyon köszönöm lányok!



A díjjal járó szabályok:
1. Linkeld vissza azt akitől a díjat kaptad : One Day in My Heels
2. Mindenkinek 11 dolgot kell mondani magáról
3. A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell
4. 11 embert meg kell jelölni és linkelni (200 feliratkozó alatt, nincs visszajelölés) - kihagytam

5. 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek - kihagytam
 

Rólam:
1. Nem szeretek sokáig aludni, de szeretek sokáig ágyban maradni.
2. Kedvenc városom Róma, csak egy hetet tölöttem ott, de nagy benyomást tett rám. Ha minden igaz, minden út Rómába vezet, remélem az egyém is visszavisz még oda.
3. Csoki függő vagyok. Próbálok leszokni, de nem egyszerű.
4. Kedvenc kötelező olvasmányom Az ember tragédiája.
5. Egy jó vígjátékokon századjára is úgy nevetek mintha először látnám.
6. Mikor New Yorkba költöztem kezdett el foglalkoztatni a blogolás.
7. Kedvenc kiegészítőim a sálak.
8. Kedvenc fagyim a csoki fagyi.
9. Próbálok hetente legalább háromszor mozogni.
10. Imádok enni és új ízeket kipróbálni. Kedvenceim az indiai, mexikói ételek.
11. A táskámban legalább négy különböző rúzs mindig fellelhető.

Kérdések a lányoktól: 

1.Favourite fashion brand?
Nincs kedvencem, szeretek több helyről és márkától vásárolni.

2. The most expensive beauty product that you bought but you were dissapointed? Why?

Többnyire minden drágább terméknek utána nézek mielőtt megveszem, így nem emlékszem, hogy valamiben csalódtam volna. 

3.What's the cheepest beauty item you bought and you really like it?

Sok Elf termékem van amiket nagyon szeretek, itt ezeket nagyon olcsón lehet beszerezni. A kedvenceim talán a Studio pirosítóik.

4. If money didn't exist and you can buy anything, what would you buy first and why?

Talán egy kisrepülő, hogy bármikor hazautazhassak.

5. Online shopping or actual store shopping?

Attól függ milyen kedvem van, mostanában inkább az online vásárlás felé hajlok.

6. Since you are blogging what was the best experience you had with blogging?

Ezt a díjat leszámítva az mikor megtudtam, hogy szinte az egész családom olvassa a blogom (és állítólag szeretik is). 

7. What languages do you speak and which ones do you want to learn?

Sajnos csak angolul beszélek, pontosabban küzdök vele. Ezen kívül nagyon szeretnék megtanulni még spanyolul is. 

8. Who is your celebrity style icon and why?

Hát az nincs. Mikor az ember elkezdi igazán élni a saját életét mint felnőtt ezek úgy lassan elmaradnak. Anno pl vágtam az összes zenekart is, ma már azt sem tudom kik szólnak a rádióban. Ahhh, öregszem.

9. What dream can you remember the most (good or bad)?

Többnyire jó dolgokról álmodok, de nagyon ritkán az is előfordul, hogy sírva ébredek.

10. Favourite tv show, if you have one and why?

Az új Sherlock-ot nagyon szeretem. Fifikás, vicces és jók a színészek benne.

11. If you could be any beauty product what would you be? (lipstick,shampo,curling iron...)

Hmm, nem is tudom, maradhatok saját magam?


A következő részeket kihagynám mert minden blogot amit olvasok már jelöltek a díjra, nem megszakítani akarom a láncot, vagy kibújni a feladat alól, de így nem látom értelmét újra jelölni őket.

Köszönöm lányok, hogy gondoltatok rám! 
 

5 megjegyzés:

  1. Ez édes volt :) Az "öregszem" kérdéssel hasonlóan vagyok én is, régen kentem-vágtam a zenéket, ma meg csak annyit tudok, hogy tudod, az jó kis utazós dal:) ja, és tényleg szuper a blogod, én nagyon szeretem:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nagyon édes vagy, és jó hallani, hogy nem vagyok egyedül ezzel a "problémával". :)

      Törlés
  2. :)
    És 4.: Már mióta újra akarom olvasni! :)

    VálaszTörlés
  3. Köszi, hogy válaszoltál a kérdéseinkre:))Nagyon érdekes volt olvasni a válaszaidat:)

    VálaszTörlés