2014. március 18., kedd

márciusi birchbox




Név: Grand Central Beaty - S.M.A.R.T. Skin Perfecting Serum + Primer
Ár: $68 ~ 15.531 Ft

Az első dolog a dobozkámban ez a szérum és primer. Túl sokat nem tudok róla, elvileg hidratálja a bőrt, mivel szérum és megfelelő alapot biztosít a sminknek mivel primer, remélem beválik.

The first thing in my box is this serum and primer. I do not know too much about it but I do know it suppose to moisturize the skin because it is a serum and it suppose to smooth the skin to create a base for your makeup because it is a primer. We will see I hope it works. 


Név: Keims - Cleanshine Energizing Shampoo
Ár: $9.50 ~ 2.142 Ft

Micsoda meglepetés, megint egy sampon, szinte minden hónapban kapok egyet. Tisztítja, frissé és kezelhetővé teszi a hajat. Még ezt sem próbáltam, de hogy őszinte legyek nekem az illata túl fűszeres egy samponhoz képest. 

What a surprise a shampoo again I get one almost every month. Cleans and makes your hair fresh and manageable. I didn't try it yet. To be honest I don't like the scent of it. It's a little to spicy for me.


Név: Supergoop! - City Sunscreen Serum
Ár:  $20 ~4.510 Ft

Öregedés elleni szérummal ellátott napvédő krém kifejezetten arcra. Most, hogy jön a tavasz és a napsütés pont jól fog jönni.   

Sun protection cream with anti-aging serum specifically for face. Now that spring and sunshine are on the way it will come in handy. 

 Név: Inika - Eyeliner in Green Lagoon
Ár: $20 ~  4.510 Ft

Természetes összetevőkből készült szemceruza. A színe nagyon tetszik, élénk, világos, kicsit metálos zöld. Szerintem sokat fogom használni

Eyeliner with natural ingredients. I really like the color, bright, slightly metallic green. I think I'll use it a lot. 


Név: Jergens - BB Body Perfecting Skin Cream
Ár:  ?

Ez a bónusz termék a felirat alapján egy BB krém testre viszont a valóság az, hogy ez egy enyhébb barnító krém. Az illatával és állagával semmi probléma de nem hiszem, hogy sokat fogom használni sose szerettem a barnító krémeket.

This bonus item is a BB cream for body but realy is just a tanning lotion. I have no problem with the scent and the consistence but I don't think I'll use it I have never liked tanning creams. 


Mit szóltok ezekhez az apróságokhoz? Én mindennek örülök, szerintem mindet el fogom használni, kifejezetten jól jönnek a tavaszi, nyári időszakra. 

What do you think about these little things? I'm glad I think I'm going to use all of them especially practical in the spring and summer time. 

4 megjegyzés:

  1. ez most egy egész jó dobozka lett!

    VálaszTörlés
  2. A szemceruza nagyon tetszik, csodás színe van :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szeretem, és sajna a kép nem tesz igazságot, sokkal szebb színe van mint ahogy látszik. :)

      Törlés