2014. október 15., szerda

ősz színei körömlakkos kihívás / colors of the fall nailpolish challenge #2


A kihívás második fordulójára szürke vagy taupe körömlakkal kellett egy manikűrt készíteni. Én egy lilás szürke árnyalatú lakkot, a Maybelline Express Finish gyorsan száradó lakkját választottam alapnak.

For the second round of the challenge we had to create a manicure with gray or taupe nailpolish. I chose a purplish gray Express Finish fast drying nail polish from Maybelline for base.


Majd erre vittem fel a körömágyak közelébe egy kis arany csillámos lakkot, a Sally Hansen Frazzle Dazzle árnyalatát.

Then I used this Sally Hansen polish in Frazzle Dazzle close to my cuticle to finish the look.


Nagyon egyszerű kis manikűr lett, de nekem nagyon tetszik, szerintem fogok még hasonlót készíteni. Ti mit gondoltok?

It's a really simple manicure but I like it a lot I think I'll make something like this more often. What do you think?

8 megjegyzés:

  1. Nem hittem, hogy a szürke és az arany megférnek együtt, de így tetszik:)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, örülök, hogy tetszik Nektek! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett :) Tetszik, hogy olyan visszafogott, szívesen hordanék valami hasonlót :)

    VálaszTörlés
  4. Tetszetős :) A csillámokról valamiért már a karácsonyt ugrott be :)

    VálaszTörlés
  5. De szép, és hogy feldobja a csillám :)

    VálaszTörlés
  6. Kis visszafogott, elegáns. Nekem nagyon tetszik a végeredmény. :)

    VálaszTörlés