2014. november 10., hétfő

October empties


Szeretem ezeket a bejegyzéseket elkészíteni, jó látni, hogy valóban használom a dolgaimat és nem csak a polcon állnak. És persze időről időre jó visszanézni őket mikor eszembe jut valami, vagy épp újra akarok venni valamit, csak nem emlékszem a nevére.

I love making these posts, good to see that indeed I use the stuff and not just standing on the shelf. And of course good to look at them from time to time when I'm thinking of something, or just want to get something back but I can not remember the name.


Nivea micellás víz

Nekem nem volt vele semmi különösebb problémám, bár most nem ezt a márkát használom. Szépen eltávolította a sminket, a szememre nem használtam, így nem tudom vízálló spirállal hogy boldogul. Talán amit változtatnék rajta az az adagoló feje, szerintem nem túl praktikus.

I had no particular problem with this one but now I use a different brand. It removed my makeup nicely but I never used it on my eyes so I don't know how it works on waterproof mascara. Maybe what I would change is the head it's a little inconvenient.

Nivea Creme Soft Shower

Ezt nagyon szerettem, a kedvenc tusfürdőim mindig Niveák. Ez még tavaly télről maradt meg, talán félig volt mikor most újra elővettem. Hidegebb időben szeretem a krémesebb, táplálóbb tusfürdőket mint ez, míg nyáron inkább a könnyű, friss illatúak vonzanak, de gondolom ezzel sokan így vagytok. Sajnos itt nehezen beszerezhető, de találok egyet biztos megveszem.

I really liked this, all my favorite showers are from Nivea. I had it from last year I think it was half way done when I started to use it again. In cooler weather I prefer the creamier, richer showers like this while in summer I use light and fresh scented ones but I think a lot of us do the same. Unfortunately it's hard to buy it here but if I see it somewhere I definitely will buy more.

Briogeo - Don't Despair, Repair! deep conditioning mask 

Ez a kis hajpakolás minta a szeptemberi ipsy csomagomban volt. Körülbelül 3 alkalomra volt elég, kellemes, jó illatú és elég tápláló is a hajamnak de nem hiszem, hogy újra fogom venni, vannak a piacon hasonlóan jó de olcsóbb termékek is.

This small hair conditioning mask was in my September Ipsy bag. It was enough for about 3 times, it has a nice smell and it's rich enough for my hair but I don't thing I'll buy it again, I can find good and not that expensive products on the shelf. 

Tocca Crema da Mano Luxe Hand Cream

Ezt a mini kézkrémet a tavaly novemberi birchbox-ban kaptam, hát igen, állt a polcon egy ideig. Nagyon szerettem, de sajnos a teljes méret ára ennél is igen borsos, így nem hiszem, hogy megvenném, de ettől függetlenül csak ajánlani tudom.

 This mini hand cream arrived with my Birchbox in last November, yeah, I know, it took me a little time to use it up. I really liked it but unfortunately the full size price it a bit much so I'm sure I won't repurchase it but I enjoyed and only recommend it.  

Chella Highlighter Pencil

Ezt is a tavaly novemberi birchbox-ban kaptam. Egész nyáron használtam, a nyári smink kedvencek bejegyzésben olvashattok is róla. Jövő nyárra lehet megint kezesek egy hasonló ceruza highlighter-t, addig pediig elhasználom a krém állagúakat.

I also got this in my last November Birchbox. I used it all summer and I also wrote about it in my summer makeup favorites post. Maybe next summer I'll look for something similar highlighter pencil but until I use up my creamier ones.


Maybelline Eyestudio Eye Liner - Blackest Black

Amíg nem száradt ki nagyon szerettem, és az ecset amit mellé adnak tökéletes, meg is tartom a következőhöz. Sajnos még a feléig sem jutottam mire teljesen beszáradt, így ajánlani nem tudom és én sem fogom újra venni.

Until it was useable I really enjoyed this eye liner and it also comes with a great brush what I keep for the next one. Unfortunately I wasn't even half way though when it dried out so I can't recommend and I won't buy it again.  


Ti próbáltátok már valamilyek? Ha igen, mi a véleméyetek róla. esetleg találtatok már jobb verziót?

Have you tried any of these? If so, what's your opinion on them? Have you found a better version?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése