2014. november 4., kedd

the one and only BabyBox


Meg akartok lepni egy kismamát? Itt a tökéletes ajándék tipp. 
Az én egyetlen és utánozhatatlan hugicám és párja készített nekünk egy meglepetést, így innen is köszönöm, nagyon örülök neki. Lehet havi előfizetést kérni rá?
A doboz egyedien összeállított, kifejezetten nekünk szóló dolgokat tartalmaz, így mindent ami benne van imádok és használni fogunk. Az én figyelmes tesóm azt sem felejtette el, hogy én milyen ''mintadoboz" megszállott vagyok, így mellékelt egy levelet ami ennek a szellemében lett megfogalmazva, hát nem tök jó? Imádom ezt a csajt.

You want to surprise a mommy? Here is the perfect gift idea.
My one and only little sister and her boyfriend prepared a surprise package for us, so I would like to say thank you from here as well I really love it. May ask for a monthly subscription?
The box is individually assembled, contains stuff especially for us, so everything is in it I love and will love to use. My sister hasn't forgotten that I'm  obsessed with sample boxes so she attached a letter that was written in the spirit of this, isn't that awesome? I love this girl.




Ahogy levélben is olvashattátok mind a baba, mind a mama jól járt ezzel a csomaggal, nézzük először mit kapott a tökmag.

As you could read in the letter both baby and mommy got something in this box, at first let's see what my little one got.

textil pelenka, erre mindenképp szükség lesz
 textile diapers, we will need this for sure

"Nem én voltam" póló, 0-2 hónapos korig
"Wasn't me" T-shirt, 0-2 months

 édes, baglyos csuklójáték
lovely owl wrist toy

Már alig várom, hogy itt legyen a tökmag és használatba vehessük az összes szépséget, biztos vagyok benne, hogy Ő is szeretni fogja.
Ami pedig az anyucit illeti, a doboz összeállítói a test és lélek kényeztetésére is gondoltak egy kis olvasni- és nassolnivalóval.

I can't wait to use all of this cute things with my son, I am sure he will love these too.
As for Mama, the creators of the box thought about how to pamper body and soul also with some reading and snaks.

   Hello Baby magazin 

összeállítás a kedvenc csokijaimból (szerintetek mennyi van még meg?) 
selection of my favorite Hungarian chocolates (what do you thing how many I still have?)

Szeretném megköszönni a BabyBox csapatának, hogy én voltam az a szerencsés aki kézhez kaphatta ezt a remekül összeállított, egyedi csomagot. Nem csak a napomat, de a babavárás utolsó pár hetét is bearanyoztátok. 

I want to thank the team BabyBox that I was the lucky one who has received this unique package. You made not only my day, but the last couple of weeks of exacting.

3 megjegyzés: