2015. február 12., csütörtök

getting back in shape - green tea powder with morning smoothie recipe

Minden reggel egy smoothival indítom a napot, hogy feltöltsem magam energiával és a szükséges tápanyagokkal. Nem mutat túl megnyerően, de annál hatásosabb. 

I start every day with a smoothie to got the energy and nutrition. I admit it doesn't look to good but it's really affective.     

http://www.amazon.co.uk/Matcha-Green-Tea-Powder-Antioxidant/dp/B00DDT116M



Az egyik legfontosabb összetevő amit használok a zöldteapor. Köztudott, hogy serkenti az emésztést, segít a zsírégetésben és sok egyéb melett tele van antioxidánsokkal, szóval nem csak vékony, de fiatal is maradok tőle, ugyan ki hagyná így ki? 
Igaz az első zacskónyit ajándékba kaptam biztos vagyok benne, hogy be fogok szerezni belőle többet. És bár az ára elég borsos, ha odafigyelve használjuk egy adag sokáig elég. 

One of the main ingredients that I use is the green tea powder. It is well known that the green tea boosts the metabolism and calorie burning and it full with antioxidants so if I use it I'll stay slim and young, who doesn't want that?
I got the first bag to try it out and I love it, I'm sure I'll buy more of it. The price is not cheap but one bag is enough for a long time. 

A reggeli smoothie receptem:
  • 1 banán
  • 1 marék zsenge spenót
  • 1 kanál zöldteapor 
  • 1 kanál darált lenmag
  • 3 kanál zab
  • 1 kanál chia mag
  • 1 kanál földimogyorókrém
  • 2 dl víz vagy mandula tej
Ez egy elég sűrű állagú ital lesz, nekem legalább 2 óráig tart mire megiszom, de nagyon szeretem és legalább 5 órán keresztül tele van tőle a pocakom és egész napra fel vagyok töltve energiával. 

My morning smoothie recipe: 
  • 1 banana
  • 1 handful baby spinach
  • 1 spoon green tea powder
  • 1 spoon baby spinach
  • 3 spoon oat
  • 1 spoon chia seed
  • 1 spoon peanut butter
  • 2 dl water or almond milk
It takes me at least 2 hours to drink it because it has a really thick consistency but I like it a lot. After this I'm full for the next 5 hour and I have the energy for a whole day. 

Ti szoktatok smoothiet csinálni? Mit használtok hozzá? 
Mindig jól jön pár jó recept. 

Do you make smoothies? What do you use for it? 
A few good recipe always comes in handy. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése